The Forest Full v1.12 Multi Online İndir Türkçe



En iyi survival oyunlarından bir tanesi mükemmel derecede ve çok eğlenceli kendinize bir yaşam alanı kurmaya çalışırken aynı zamanda yamyamlardan korunmak için ve yamyamlara ölmemek için savaşıyorsunuz bir uçak kazası ile adaya düştüğünüz bu oyunda çok eğleneceksiniz şahsen ben oynuyorum ve mükemmel :D



Sistem Gereksinimleri

MINIMUM:

İşletim Sistemi: Windows 7
İşlemci: Intel Dual-Core 2.4 GHz
Bellek: 4 GB RAM
Ekran Kartı: NVIDIA GeForce 8800GT
DirectX: Sürüm 9.0
Depolama: 5 GB kullanılabilir alan
Ses Kartı: DirectX®-compatible


ÖNERILEN:

İşletim Sistemi: Windows 7
İşlemci: Quad Core Processor
Bellek: 4 GB RAM
Ekran Kartı: NVIDIA GeForce GTX 560
DirectX: Sürüm 9.0
Depolama: 5 GB kullanılabilir alan
Ses Kartı: DirectX®-compatible


Kurulum Açıklama

Merhabalar The Forest v1.12 online oynayabilmek için steam fix adlı cracki indirmenize gerek yok :)


Steami açıp oyun ekleye tıklayarak gözata tıklayıp oyununuzun exesini (simgesini ) bulunuz ve seçilen programları ekleyine tıklayınız .

The Forest'ın kurulu olduğu klasörü buluyoruz.
steam_appid.txt dosyasını bulup açıyoruz ve içindekileri tamamen siliyoruz.
Daha sonra 480 yazıp kaydedip çıkıyoruz.



Steam Not Initialized Hatasının Kesin Çözümü

Öncelikle The Forest'ın kurulu olduğu klasörü buluyoruz.
steam_appid.txt dosyasını bulup açıyoruz ve içindekileri tamamen siliyoruz.
Daha sonra 480 yazıp kaydedip çıkıyoruz.

Ardından Steam açıp oyuna girin co op tan ister host deyin ister join bu hatayı artık almayacaksınız iyi oyunlar.

32 bit Hatası Çözüm

Genellikle 32 bitlerde yaşanan sorunun kesin çözümünü anlatacağım. Yazılı olarak anlatıyorum, resimli anlatacaktım fakat kendi bilgisayarımda değilim. İsterseniz hemen başlayalım;
İlk olarak Başlat>Çalıştır' a "Regedit" yazarak Kayıt Defteri' ne giriyoruz.
Ardından şu yolu takip ediyoruz;
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\Session Manager\SubSystems\
Sağ tarafta çıkan anahtarlardan "Windows" adlı anahtara çift tıklıyoruz.
Çıkan yazıların arasından "SharedSection" adlı yazıyı buluyoruz.
Karşısında şuna benzer rakamlar çıkmalı, fakat her bilgisayar ayrı olduğu için sizde farklı olacaktır. Tek şey değişmeyecektir, o da 3 ayrı rakamın bulunması.
1024,3072,512
Aradaki 3072 adlı sayı yerine (sizde farklı sayı olabilir) 4096 yazıyoruz.
Yazdıktan sonra Tamam diyerek kayıt defterini kapatıyoruz.
Ardından Başlat>Çalıştır "cmd" yazın, üstte çıkan "cmd" yazısına sağ tıklayarak "Yönetici Olarak Çalıştır" a tıklayın.
Açılan pencereye "bcdedit /set increaseuserva 4096" yazın.
"İşlem başarıyla gerçekleştirildi" adlı bir yazı karşınıza çıkarsa bilgisayarınıza reset atın ve oyuna girin.
İyi oyunlar

BOYUTU : 2140 MB


TARANMIŞTIR TERTEMİZ

İNDİRME BÖLÜMÜ




ONLİNE CRACK GEREK YOK !!!

HATA ALANLAR İÇİN EN GÜNCEL HALİYLE UPDATLEYİP EKLEDİM SORUNSUZ MULTİPLAYER OYNAYABİLİRSİNİZ


ONLİNE OYNAMA KURULUM VİDEOSU ÜST TARAFTA BULUNMAKTADIR


OYUNUN SÜRÜMÜ v1.12 OLARAK GÜNCELLENMİŞTİR.ÖNCEKİ SÜRÜMÜ 0.40 OLARAK HATA YAPILMIŞTIR FAKAT O HATA GÜNCELLENDİ BU SON SÜRÜM 2020 GÜNCELDİR !!!

YENİ SÜRÜMÜN EKLENMESİNİ İSTERSENİZ
YORUM OLARAK BİZE BİLDİRİN EN KISA

ZAMANDA EKLENİR




Yorumlar

  1. abi bu crack datanın içinde o dosya yok
    csteamworks

    YanıtlaSil
  2. Kardeşim Bu 0.40 Değilki 0.39 Bu ??

    YanıtlaSil
  3. Bakalım inş çalışır bende uzun zamandır arıyorum çalışırsa güzel olur.

    YanıtlaSil
  4. abi bekliyorum server yükleniyor ama sonra atıyor lobiye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://ugicireis.blogspot.com.tr/2016/05/the-forest-full-indir-alpha-surum-040b.html tekrar yükle yepyei

      Sil
  5. abı onlıne gırerken beklıyo sonra lobı atıyo neden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. girmeye çalıştığınız serverle sizi sürümünüz farkılıdır en güncel olarak 3 güne ekleyeceğim onu indir :)

      Sil
  6. iyi günler dediğiniz gibi yaptım kurdum crackledim fakat steam not initialized diyor bekliyor bilginiz var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Steam Not Initialized Hatasının Kesin Çözümü
      Öncelikle The Forest'ın kurulu olduğu klasörü buluyoruz.
      steam_appid.txt dosyasını bulup açıyoruz ve içindekileri tamamen siliyoruz.
      Daha sonra 480 yazıp kaydedip çıkıyoruz.

      Ardından Steam açıp oyuna girin co op tan ister host deyin ister join bu hatayı artık almayacaksınız iyi oyunlar.

      Sil
    2. kardeşim aynı hata devam ediyor o dediklerini yaptım

      Sil
  7. Dediğiniz gibi yaptım fakat steam not initialized diyor öyle kalıyor ne yapmalıyım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Steam Not Initialized Hatasının Kesin Çözümü
      Öncelikle The Forest'ın kurulu olduğu klasörü buluyoruz.
      steam_appid.txt dosyasını bulup açıyoruz ve içindekileri tamamen siliyoruz.
      Daha sonra 480 yazıp kaydedip çıkıyoruz.

      Ardından Steam açıp oyuna girin co op tan ister host deyin ister join bu hatayı artık almayacaksınız iyi oyunlar.

      Sil
  8. Kanka yapıcağın cracki sikeyim bune

    YanıtlaSil
  9. ben giremiyom da
    ?? nasıl yapacas

    YanıtlaSil
  10. kardeş senin videonu ..... videoyla attıgın link aynı değil rar dan acıyon oyunu exe. ilen ?? malmısınız ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu arada masaüstne felan gitmiyor resmen sadece acıyorsun rardan TheForest.exe ye basıyorum oyun acılıyor yerel diskte felanda yok saçmalık resmen

      Sil
    2. online oynamak icin eklenmiyor steam ada

      Sil
  11. abi bnm bilgisayar 32 bit senin dediğin yoldan gittim windows dosyasında SharedSection diye bişi yok

    YanıtlaSil
  12. Sey diz ustu bilgisayara indirebilirmiyuz peki bunu daha videoyu fln izlemdim bu arad videoda sileniosa bilmiom yani,

    YanıtlaSil
  13. Sey diz ustu bilgisayara indirebilirmiyuz peki bunu daha videoyu fln izlemdim bu arad videoda sileniosa bilmiom yani,

    YanıtlaSil
  14. sharedassets 2 hata veriyor pembe oluyor YARDIMM !!!!!

    YanıtlaSil
  15. abi 32 bit sorununu herşeyi yaptım yine olmadı video atarmısın

    YanıtlaSil
  16. ben 0.52b indirmiştim oyuna giriyoruz sıkıntı yok multiplayerde giriyoz sıkıntı yine yok ama oyundan çıkınca bidaha aynı servere girmiyoruz yardımcı olursanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyuyacak biryer yapın orada kaydedin oyunu.



      Sil
  17. host gameden oyunu kuruyoruz fakat dağlanırken beni oyundan atıp menüye yönlendiriyor problem nedir diğer serverlara girerkenden oluyor

    YanıtlaSil
  18. ADMİN YARDIM ET WİNDOWS 10 DADA OLUYORMU NOLUR CEVAP VERİN

    YanıtlaSil
  19. steam başlatılamadı yazıyo

    YanıtlaSil
  20. merhaba bu oyun için teşekkürller arkadaşlarıma atıp beraber oynuyacağız bende bi youtube kanalına sahibibim katkıların için tşk diyer youtube kullanıcılarınında bu oyunu burdan indirmesi için elimden geleni yapıcağım !!!!!! :) sevvgilerr

    YanıtlaSil
  21. ben şu anda indiriyom bişey olmaz deyilmi sitem şu gt420 ram 4gb 2,70 amd işlemci
    kasarmı

    YanıtlaSil
  22. 69 versiyonu yokmu kardeş

    YanıtlaSil
  23. 69 versiyonu yokmu kardes

    YanıtlaSil
  24. kardeşim yeni sürüm eklermisin veya yeni sürüme geçince önceki sürümdeki save gder mi ?

    YanıtlaSil
  25. kRDEŞ BU KAÇ GB NE ZMANA BİTER

    YanıtlaSil
  26. kRDEŞ BU KAÇ GB NE ZMANA BİTER

    YanıtlaSil
  27. kRDEŞ BU KAÇ GB NE ZMANA BİTER

    YanıtlaSil
  28. kRDEŞ BU KAÇ GB NE ZMANA BİTER

    YanıtlaSil
  29. abi nereden indiriyoruz acill söylermisinnnn

    YanıtlaSil
  30. reis tam versiyon yükler misin

    YanıtlaSil
  31. ıcındekı dosyalar neler

    YanıtlaSil
  32. ıcındekı dosyalar neler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Faydasını gördüğünüz konulara yorum yaparak görüş belirtebilirsiniz.
7/24 buradayız, çekinmeden yorum yapabilirsiniz.
Küfür,hakaret,siyaset,ırkçılık vb. topluma uymayan yazılar asla yazılamaz yazıldığı taktirde yazan kişinin yorumu spamlanır.